söndag, 12/8

Godmorgon ni trogna läsare! 
Vaknade vid tio tiden och ville verkligen inte gå upp, hade precis bäddat nya lakan igårkväll och det är bland det bästa jag vet så då är det alltid svårare att ta sig upp! hehe, tog mig i alla fall upp en stund senare och åt frukost. Ska ta det lugnt en stund innan mamma hämtar mig för vi ska iväg en sväng. Har inga mer planer för dagen mer än att jag ska packa allt som ska med till mamma oså. Ikväll ska jag också träffa Victor som jag inte träffat på några dagar nu, mysigt. 
 
 
Nu är snart sommarlovet slut också, gud vad fort det har gått.. Men ska avsluta det genom att åka till Helsingborg med min underbara vän! Vi åker på tisdag och guuud vad jag längtar!! hehe 
 
/fridaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0