fredag kväll - besök från Linköping

Hallå! 
Besöket som skulle komma från Linköping hade kommit redan när jag kom hem från skolan så jag packade bara väskan lite snabbt sen åkte jag, Rebecka & Theresa ner till simhallen där vi spenderade några timmar. Alla var helt slut när vi kom hem så det blev filmtittande sen tacos! Becka gick och la sig vid 8 tiden så nu har jag och T suttit och kollat X-factor, men nu är jag hur trött som helst så gick upp till mitt rum. Ska kolla igenom matten tänkte jag, det är ju nationella i veckan som kommer så det kan behövas.. Efter det ska jag kolla något avsnitt av oth om jag inte hinner somna innan dess. Det kommer att vara dålig uppdatering här under helgen då jag kommer att ha massor av annat för mig men lite ska jag nog hinna med! 
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0