mitt 2012

Januari: Den här månaden verkar det inte som jag gjorde så mycket, umgicks endel med Tilda och skolan tog upp väldigt mycket tid. Umgicks också med Victor endel! 
Februari: Började månaden med att fylla år då min fina överraskade mig med att komma hem till mig på morgonen och lite annat så hade därmed den bästa födelsedagen någonsin. Ja, dagarna gick och gick och i slutet av månaden fick min gammelmormor en hjärnblödning så vi spenderade några kvällar inne på sjukhuset tillsammans med henne tills hon gick bort.. Saknar dig! 
Mars: Månaden började med att Victor fyllde år. Sen flöt dagarna på, mycket i skolan så la en hel del tid på det.  I slutet åkte min familj + Tuva till London och spenderade några dagar där. Både Mathias och mamma fyllde också år. 
April: Firade valborg med några vänner. Gjorde inte allt för mycket denna månaden, tränade en hel del och hade många promenader med Tuva. 
Maj: Det var ett härligt väder och jag spenderade många timmar ute på studsmattan i solen, hade också några nationella prov i matte som jag fick plugga till. Pappa fyllde år, och den här månaden ville jag verkligen inte ha sommarlov.. 
 
Juni: Min kusin tog studenten och även jag fick sommarlov som jag inte alls ville, men det gick bra ändå. Insåg att det var hur skönt som helst att vara ledig. Hade ingen speciell midsommar, tror inte jag gjorde någonting? haha Spenderade en hel del tid med Victor, och åkte även till Linköping för att vara barnvakt i några dagar. Åkte hem och vände i stort sätt och spenderade 2 veckor i Grekland med Tilda! 
Juli: Kom hem från Grekland , men även han åkte till Grekland några dagar senare så vi fick vara utan varandra i en lång tid..  Men när han kom hem därifrån spenderade vi mycket tid tillsammans med varandra och hade det himlans skönt! Var även några dagar på Emmabodafestivalen med ett härligt gäng!  Tuva var inte heller hemma eftersom hon var uppe i landet i norrlands skogar.. Började här göra håret ljusare och är nu väldigt nöjd med resultatet! 
Augusti: Tuva kom hem!! Och vi åkte ner till Helsingborg i några dagar, hade det jätte skönt med sol och mycket shopping! Började även 2an på gymnasiet. 
 
September: Skolan flöt på och hade mycket plugg men jag klarade av det. Fick även med mig Victor till Kalmar för en shoppingrunda. Saknade Grekland väldigt mycket denna månaden då den bestod av regn om jag kommer ihåg rätt.. 
Oktober: Hade en fotodag med Victor. Mer minns jag faktiskt inte med denna månaden, men kan tänka mig att det var mycket plugg i skolan också. 
November: Bakade lussekatter med pappa, fixade massa julklappar och höll på som en galning med paketkalendern till Victor!
December: Firade ett år med Victor, då vi var och körde gokart och åt plankstek hemma hos mig. Hade endel prov i skolan som jag pluggade som en galning till, även nationella i matte 3C. Blev bjuden på julbord av Victors farfar och farmor. Vi fick jullov och det invigdes med en super kul fest i Göttorp med härliga vänner! Firade minijul med min prins och julafton med släkten. Min bästa vän flyttade till Helsingborg där jag har spenderat några dagar på jullovet med shopping på mellandagsrean och mys med henne! Idag är det nyårsafton och jag kan säga att 2012 har varit ett helt underbart år men nu hoppas jag på att 2013 ska bli ett ännu bättre år! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0