söndag

Hej! 
Vaknade upp hos Victor idag på morgonen och mådde inte alls bra, men vi gjorde ett pepparkakshus i alla fall och hade det mysigt. Åkte hem ganska tidigt för jag skulle vara i simhallen vid 15.00, där lucia/fackelsimmet började vid 16.00. Var klar runt 5 tiden och då körde Victor hem mig, gick in till min kusin Filip då han fyller år idag och hade kalas. Men gick in till mig igen efter bara en liten stund då jag kom på, "oj jag måste ju jobba idag.." Så fick med mig mamma ner till jobbet där hon hjälpte mig lite eftersom jag inte mår bra. Nu ligger jag halvdöd i sängen och vill bara bli frisk.. Tror inte att jag ska till skolan imorgon, speciellt inte om jag mår såhär, då får jag bara åka dit och göra den muntliga delen i matte nationella sen hem igen. Det får vi se! 
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0