/ tilda

kan inte hjälpa att jag tänker för mkt, ju mer jag tänker
desto mer osäker blir jag. jag har gjort min val o de programmet
skulle passa mig perfekt för jag älskar ju att hålla på med sport.
MEN jag ska börja på skola där jag inte vet någon som ska gå
där, hur läskigt är inte det??? det har fått mig o fega lite, jag har
helt plötsligt tänka lite på åkrahäll men jag vill ändå inte gå där!!
jag är feg det vet jag, men jag älskar att utmana mig själv och
tar jag en förstor utmaning nu? om jag går o pratar med syvon
så kommer hon säga, det klarar du galant, du lär alltid känna någon.
det är klart jag lär känna någon lixom, men vafan.. jag ska gå där
första helt jävla forever alone, lixom vart fan ligger den där aulan då?
och när jag kommer dit ska jag bara sitta där som en ensam blyg o feg
tjej, jag vill inte att folk ska få ett sånt intryck av mig för jag är ju inte sån!
och sen är jag fruktansvärt orolig över att jag ska förlora mina gamla vänner
o till och med kanske min pojkvän?? vem vet det kan ju hända vad som helst
innan dess, men ändån!
ska jag våga chansa eller inte!?

Kommentarer
Postat av: emilia

Chansa, det gjorde jag och jag ångrar mig inte en sekund :) Du lär få nya vänner även om det är jobbigt i början. Och det är inte ett för stort steg, det är något man måste göra förr eller senare liksom. Tänk såhär - hellre ensam i en dag typ än att ångra dig varje dag i resten av ditt liv.

2012-02-08 @ 16:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0