2012.01.02

tjosan i trosan!
var hur trött som helst igår när gästerna kom hit men sen när dom sa att kalle & chokladfabriken gick på tv blev jag överlycklig och jätte pigg, älskar den filmen! hehe..
ajaa V kom till mig också när fam. Hammenstrand hade åkt hem, men efter ett tag så hamnade vi hemma hos honom så ah han skjutsade i alla fall hem mig så kom hem runt 12.
Tänkte att det skulle vara så skönt att få sova ut idag men nähe! Vaknade vid 20 över 7 idag, sen låg jag och försökte somna om, jaa det gick ju som det gick. Bestämde mig i alla fall för att ge upp vid 10 typ så nu har jag precis ätit frukost. Ska väl klä på mig snart och bege mig till pappa för att hämta lite grejor.
Sen blir det till att ut & gå en långrunda med Tuva, hoppas det inte är kallt ute!
en sån här skulle inte sitta helt fel!
/ FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0