29 JANUARI

Har vräkt i mig en massa mat precis så nu är jag trött, haha.. kanske lät dumt men så ligger det till!
Sitter också hemma hos mamma nu så ska väl alldeles strax börja packa upp alla mina satans kläder.. hade varit så mycket lättare att bara ha en skoluniform, tänk vad tid man skulle spara på morgonen. slippa stå vid garderoben i en halv timme, haha.. samtidigt så är ju kläder bland det bästa som finns. Man kan ju aldrig påstå att man slösar sina pengar på kläder eftersom det är något du måste ha? jappjapp den tanken finns alltid i mitt huvud när jag står där i klädaffären & gör slut på alla mina pengar.. ;)
ajaa, ska också fixa mina naglar & lite sånt där fix ikväll.
byeeee ;*
bild sen i måndags då tuva & jag var i pulkabacken, resultat = frida blir mulad, men likaså tuva. trodde min hjärna skulle förfrysa så kallt var det!! :o
/ FRIDAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0