be mine

halllloj
ganska lugn dag i skolan idag, slapp nämligen idrotten eller ja vi hade teori i ett klassrum eftersom det är prov som gäller nästa vecka..  Men det tar vi igen ikväll då det är boxning som gäller! taggga, fast nae.. är hur trött som helst, men förhoppningsvis så kommer det snart!
Ska sitta & chilla lite nu hade jag tänkt, leta fram lite recept på cupcakes som mamma & jag ska baka i helgen. Ska nämligen ha det på mitt kalas istället för tårta så mamma ville "öva" lite så dom inte blev så fula. & det tackar man ju inte precis nej till?! haha så gott, ett riktigt kakmonster är vad jag är!
trött & sur tjej i skolan för någon vecka sen ;)
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0