det känns även om du inte tror det.


adam hängde med mig idag efter skolan men sen helt plötsligt skulle han
på träning som var redan vid fem... så vi han typ inte vara, vi kom hem o
åt sen stack han men han kommer till mig imon förhoppningsvis. Satte mig
och pluggade men det gick åt helvet eller jag har gjort spanskan och sen
nu skulle jag skriva på so-uppstatsen men det blev bara jobbigt och knöligt..
och se sen nu skulle jag öva på engelskaprovet, men så skulle jag göra det
på datorn på en sida men den är helt cp så nu har jag bara musikprovet o
pugga på, får väl plugga på resten imon då.
ikväll blir det träning, rätt skönt men hörde ryktes om att vi ska springa mkt
idag, kul!!!
puss / tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0