I want more then I need

hej,
precs kommit ut från en lång o varm dusch, kom hem runt två från adam. Sov hos honom ju, därför jag inte har uppdaterat på ett tag. Är nu iaf sjukt trött, men förstår inte hur jag kan vara det egentligen för jag somnade runt halv elva igår kväll och sen gick vi inte upp förrens lite efter elva idag. Tror jag iaf ska gå o vila en stund innan frida kommer till mig så vi ska väl äta lite, sen överger hon mig vid åtta så då ska jag väl titta på gladiatorerna och vänta på att familjen kommer hem som övergett mig hela helgen känns det som. Men jag klarar mig alltid, få väl försöka tvinga diezel o gosa med mig i soffan eller ngt.
vi hörs kanske ikv, puss / tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0