på mammas jobb!

känner mig rätt cool som har ett eget kontor för dagen, mamma drog med mig till jobbet idag på morgonen vid halv åtta för att jag skulle kunna börja skriva på min uppsats. För jag har bara wordpad på min dator o det suger, så jag får jobba på den här istället. Hade egentligen sovmorgon till kvart i tio idag, så jag funderade lite på vad jag gjorde uppe egentligen.. Mamma körde mig till skolan vi halv tio tiden då för att ha spanska och sen slöjd. Sen hämtade hon mig och sen nu har jag jobbat lite mer på min uppsats så nu är jag nästan klar med den. Bara lite kvar känns rätt skönt, sitter fortfarande på mammas jobb och ska snart gå o möta adam sen går vi hem till mig. Så vi hörs väl ikväll!
/ tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0