äntligen hemma & nu är jag igång igen!

Har hunnit med rätt mkt idag, vaknade bredvid min prins. Åkte hem vid ett, städat mitt rum och packat upp allt, ganska så skönt att vara hemma och har inte fått sova i min älskade säng på tre veckor. Åkte sen ut till hultan och fikade och låtsades att det var varmt och skönt, sen när vi åkte hem så stannade vi vid åkrahäll för att jag för första gången skulle vara föraren och shit vad bra det gick!! I alla fall för att vara första gången och kul var det oxå! Sen så kom almina och hämtade upp mig för lite picknick och massa prat om allt och ingenting. Men det blev lite kallt tillslut så vi åkte hem till henne och tittade på film och mös och nu är jag hemma!
Och nu ska det bli ordentlig uppdatering, puss / t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0