back on track

hemma nu från grekland, eller hemma och hemma. De släppte av mig i Mönsterås igårkväll och ska spendera min vecka här. Efter en stund kom min älskling hit till mönsterås, och känslan att få träffa min pojk efter två hela veckor var helt jävla underbart, han är världens bästa. Just nu ligger han och sover, men ska om en stund väcka honom för då ska vi gå och köpa frallor. Han ska oxå vara här hela veckan med mig och på frdag fyller jag år!! Sexton år alltså, ska även tvinga med mig pappa för att sätta mig bakom ratten för första gången! Har i alla fall haft det bra i Grekland och ska ha en bra vecka nu oxå!! Sommarlov alltså, förresten jag kom in på mitt första handsval. Så om lite mer än en månad så är det skolan i kalmar som gäller. Vi hörs mer i eftermiddag förmodligen.
/ t


tyvärr inga bilder, men ska försöka fixa med min dator någon dag som jag har med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0