hemma!

Men tjabbbaa!
Kom hem från Emmaboda idag runt 2 tiden, det håller ju egentligen på tills söndag men ottilia och jag kände att vi hade fått nog. Vi hade det riktigt kul men alla dessa spindlar är inte riktigt min grej då jag har spindelfobi och inte heller klarade min rygg av att sova i tält så det fick bli hemfärd! Men det gjorde inte speciellt mycket, var så skönt att få komma hem och ställa sig i duschen en väldigt lång stund, för gud vad äcklig man kände sig där! 
Jaja, har inte gjort speciellt mycket sen jag kom hem, har packat upp, duschat, handlat, ätit och lite sånt. 
Vicce håller på att jobba just nu men ska köra till honom lite senare ikväll sen sover jag där. Så vi hörs imorgon! 
Måste säga att dessa två var lätt bäst under hela festivalen! 
Icona Pop 
 
 
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0