lördag!

Helluu! 
Kan börja med att säga att jag saknar min älskade pojkvän, men jag får hålla ut några dagar till .. 
 
 
Riktigt dålig uppdatering här ja men tilda är i Mönsterås och jag.. äh jag orkar bara inte ;). 
Nä men har varit hundvakt igår tills idag då pappsen har varit iväg, så jag spenderade min kväll framför gossip girl med lite hallon! Dock blev jag väldigt rastlös så gjorde spontant om min vägg här hemma, det är lite kvar att fixa så det tar jag idag. 
Hade även tänkt att ut och springa idag men min hals tillåter det inte, att det alltid ska vara något när man är träningssugen.. Aja, får väl ta mig en långrunda med vovven lite senare, bättre än inget! 
/fridaaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0