barnvakt!

God kväll! 
Ser att dom har gjort om hela blogg.se, har missat det totalt då jag varit lite borta de senaste dagarna. Hehe
Ligger i alla fall nu i sängen uppe i Linköping och jag lär slockna alldeles strax!
Dagen började med att ta sig som en levande zombie till tåget, hade gjort väldigt mycket för att ha stannat hemma i sängen idag när klockan ringde. Men så gick det med de, tåget gick i alla fall vid 8.20 så var framme i Linköping vid 11. 
Tänkte att vi skulle kolla på film eller något när jag kom fram då jag var sjukt trött, men icke sa nicke då skulle ungarna ha mat. Jaja, som tack för att dom gjorde mig ännu tröttare brände jag 95% av deras pannkakor.. 
Dagen har bestått utav, matlagning, promenader, tv-spelande, tv-tittande och fikastunder. Och där emellan en väldans många gäspningar. Men jaja, får ta och sluta klaga det gäller ju pengar det här! hehe 
/fridaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0