bättre att vara positiv, så mycket roligare!!

dagens outfit: hockeyutrustning.. HAHA
dagens låt: jajaja, med maggio
dagens dusch: nyss, när jag kom hem från träningen.
dagens frisyr: utsläppt + en ishockeyhjälm.
dagens smink: mascara
dagens planer: mina planer var, skola,städa mitt rum & träna. & så blev det.
dagens vill ha: en glass
dagens saknad: det bra vi hade
dagens drog: mina tankar
dagens finaste: min kisse misse
dagens måste: SOVA
dagens roligaste: se alla utklädda idag i skolan.
dagens dricka: vatten
dagens mat: pytt i skolan, men nyss när jag kom hem fick jag nypotatis & lax, gottit!!
dagens mående: under dagen, bajs. nu, helt okej.
dagens sjuka: maaaaaagen
dagens kärlek: min älskling, adam!!!!!

/ t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0