lördag.

Matchen igår förlorade vi med, 8-2.... lixom, bra jobbat tjejor. Nej, men tre av deras mål var offsidemål. Och om man bortser från själva resultatet så spelade vi faktiskt bra. Men som argast blev jag när min bror lovade att komma och hämta mig på madesjövallen, och jag stod där ett tag och ingen kom så jag började gå lite sakta. Ringde mamma som ringde honom, då var det påväg till orrefors för de trodde jag var hos adam. Som var hos mig, så fick då gå hem efter en blöt,kall & jobbig match.... TACK FÖR SKJUTSEN.
Var så arg när jag kom hem så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, som tur var adam här hemma som lugnade mig lite. Men fy, kunde nog döda någon då.. så jävla arg!!
Men slutet av kvällen blev iaf bra, fick sova min älskling som jag egentligen inte skulle eftersom han ska iväg nu idag. Men han räddade mig lite där.

Ikväll blir det en myskväll hos min fina vän, mys!!


fick en blå fläta på slöjden i veckan!!

/ t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0