monday

god kväll.

På lite bättre humör, kör kurslektionen eller vad jag ska kalla det gick bra. Hade tur att adam & john var där oxå, annars hade jag kännt mig helt forever alone. Kursen var slut vi halv nio ungefär & då var jag tvungen att skynda mig hem för matchen!! Tyvärr dåligt spel följt av dåligt resultat, slutade 2-1 till ukraina. Imorgon börjar vi inte förens klockan ett, då vi ska ha klassens dag med föräldrar. Så ingen träning för mig i morgon, har inte fått spela med mitt lag på två matcher nu på grund av att jag inte kunnat och nu kan jag inte träna imon heller, surt. Men på torsdag hoppas jag inte på några motgångar.

Vi hörs imon.
puss godnatt / t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0