Snart åker vi!

Tjabbaa! 
Har hållt på de senaste timmarna med att testa kläder, skriva lista och pratat med tilda. Har nog inte riktigt fattat att vi faktiskt åker snart!! Brukar alltid vara så lätt att skriva en lista och sen bara lägga ner allting i väskan men icke, känner att det inte finns en chans att alla kläder lär gå ner i väskan.. herregud. 

Ajaa, imorgon ska jag träffa tilda på förmiddagen för att handla in det sista och fixa med allt sånt sen ska jag förhoppningsvis träffa min Vicce som jag lär sakna något sjukligt sen när vi åker, åh.. 
Har tyvärr inte några bilder på min dator just nu som ni inte redan har sett så skippar det. 
Heidååå och godnatt! 

/fridaa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0