sommarlov

ber om ursäkt för dålig uppdatering, ska bli bättre hoppas jag.

I fredagskväll då hade vi en trevlig klassfest hos anna, men det förstördes när vi gick ner till parken. Men då drog jag & adam hem och vi gick och la oss direkt typ. Sen på lördagen så gjorde vi ingen nytta, gick och hämtade min cykel hos anna, köpte bj och tjockade oss med. Sen så kom vi på när han typ skulle åka hem att jag kunde följa med honom hem så det gjorde jag. Vi åt grillat och kollade på film osånt mysigt. Vi vaknade idag vid halv tolv, otroligt skönt att sova ut. Kom hem för ett tag sen och vid fem är det träning oxå, efter det så är det dags att tjäna lite pengar. Har fått en otroligt bra start på mitt sommarlov med min favoritpojk.

/ tilda


7

lite bilder från fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0