söndag.

godmorgon.

Har haft min älskling med mig precis hela helgen, i fredags följde han med mig hem efter skolan & så gick vi på bio på kvällen oxå. Sen på lördag var det mycket fix & lögner, vi skulle nämligen ha överraskningfest för min bror. Vi var ju tvunga att åka iväg och fixa en massa hela tiden och då var vi tvugna att säga att vi skulle göra ngt annat, svårt att hålla minen om man heter tilda johnsson. Men vi fixade det och hans kompisar tog honom till där vi var, och där stod hela släkten och hans vänner. Ni skulle sett minen!! Kvällen var trevlig. Jag och adam gick hem tidigare än mamma ode, somnade och vaknade av hans snarkningar. Älskar det på ngt sätt och sen få krypa ner i han varma gosiga famn under täcket. Tyvärr har han åkt nu, han skulle fixa lite grejer i kalmar.
Ska även spela med b-laget idag vid fem eller ngt, inte sådär jättepepp men jag gör det ändå.

och frida, om två veckor åker vi till GREKLAND!!!!


can't stop loving you.

/ t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0