en onsdag.

fick så fruktansvärt ont i magen igår det bara tryckte men på ett väldigt konstigt ställe, typ mellan revbenen. Hade så ont så jag var tvungen o ropa på mamma, men så somnade jag vid typ halv tio eller ngt. vaknade och magen kändes helt okej tills jag gick upp o skulle fixa mig, men jag drog mig till skolan iaf och det blev bättre efter ett tag, skönt det! så nu vet ni det även om ni inte ville veta det men ja, min dag har varit helt okej skulle bara vilja döda en del personer men annars är livet rätt okej. Hade innebandyträning inför dm idag oxå det var rätt kul faktiskt, så nu ser jag fram emot dm. Sen följde adam med mig hem och sen stack både jag & han på träning, så nu är jag hemma o ska alldeles strax krypa ner i min mysiga säng.

min mobilnörd. / tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0