innebandydag

onsdag.
innebandy hela dagen och det var jävligt kul faktiskt, de gick bra och vi spelade lika i finalen så då blev det straffar och självklart väljer de ut mig. Så det var bara ställa sig där jag o målvakten och läktaren med hur mkt folk som helst, jag visste absolut inte hur jag skulle göra när jag stod där men jag drev fram och träffade, jag gjorde mål. rätt gutt, men vi åkte ut sen ändå....

hade iaf en mysig dag med älskling i kalmar igår, hittade ingenting så jag måste in snart igen. Bion var oxå bra, vi såg en gång i phuket. Ikväll blir det träning även om jag egntligen inte orkar eller vill, men vad gör man inte..


vet att det är tråkigt att se samma bilder hela tiden, men har verkligen
inga nya. sorry.
/ tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0