söndag

söndag.
Kom hem från min fina pojkvän runt fem typ, känslan att få träffa honom igen är obeskrivlig! Fick en fin väska av honom oxå, så söt är han tycker verkligen om honom och snart har vi månader.

Tränade vid klockan sex
gick väl.... bajs, kom hem o käkat fruktsallad med vaniljvisp nu så sjukligt gott det var, nu är jag så mätt så jag kan spy. MEN det ska jag inte, för jag hatar det. Ska bara ta det lugnt resten av kvällen, borde plugga so men det får vi se hur det blir med den saken.

Skola imon men denna veckan har vi två riktiga dagar för på onsdag ska vi vara med i innebandy DM, ja ni hörde JAG ska spela innebandy vilket kommer gå åt helvete.. Vi kommer förlora och sånt är inte kul att ta.

PUSS / tilda

så fula så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0