What happens when you lose the one girl who truly cares?

Har varit en ganska stressig dag men nu är det lugnt igen.
Började med skolan till 12.45 sen cyklade jag hem & bytte ut cykeln till mopeden & hämtade upp tilda i skolan & skjutsade hem henne. Körde sen till mammas jobb och sen vidare till min sjukgymnast. Därefter åkte tilda och jag iväg till pukevallen och jobbade till 5. Skulle egentligen ha tränat vid 17.15 men eftersom min förkylning ode inte har släppt än fick jag skippa den, tur det annars hade det varit riktigt stressigt..
Aja lagade mat till min familj när jag kom hem, snäll som jag är! (blev såklart tacos)
Har frysit som en galning så gick in i duschen förut också men nu ska jag snart gå ner till mamma & kolla lite på tv!
bild från London
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0