what to do?

söndag.
har ju inte bloggat sen i torsdags, men i fredags följde jag med adam hem och var där tills typ halv tolv tills lukas ode kom och hämtade mig. Och det var sista gången jag fick träffa honom på en hel vecka :( :( :(, avlider!! Men på lördag morgonen så var de cup i tingsryd och vi samlades vid åtta, mitt lag vann med 4-0, 5-0, 5-1 i gruppspelet och tro det eller ej, jag gjorde mål och två stycken till och med. Men åkte tyvärr ut i semin mot ett fult lag, och fula domare som bara satt och skrattade åt oss. Men det andra laget kom tvåa och vi trea då, kom hem vid typ sju och då var jag tvungen att göra mig i ordning för lite fest i broakulla. Det var faktsikt helt okej, kul o träffa lite folk man inte brukar träffa. Och nu då ligger jag i sängen och gör INGENTING och saknar min adam som säkert ligger och har det gutt i solen................ Måste få denna veckan att gå så jävla fort, men hur??
/ en gnällig tilda

" jag kommer sakna ihjäl mig"
" du behöver inte sakna, du kan bara längta"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0