dubbelsäng check!


ja, har nu äntligen fått min dubbelsäng. Det är dock inte klart, dom ska inte stå där de står och sen ska jag greja lite mer med dom. Skolan idag var chill, hade bara no och idrott. Kom hem runt halv tolv kanske, och sen kom frida så vi stack och jobbade lite. Sen så tog jag det lugnt hemma en stund innan min fina pojkvän skrev, " hämta mig". Självklart är jag snäll så cyklade och lämnade honom, vi gjorde typ det vanliga. Åt, gosade,kollade tv, tjabbade om vad vi skulle se, mer gos, och bråka lite till. Sen så snäll som jag är så körde jag honom till hans träning sen, eller han gjorde det jag satt där bak. När jag kom hem så fixade vi med sängarna. Nu är jag så hungrig att jag snart avlider. Ska hoppa in i duschen & sen förhoppningsvis lite mat!!
puss / t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0