hemma från Götet!

Halloj!
Har haft en riktigt bra helg i Göteborg faktiskt, inte träffat dom på ca 2 år så det var kul!
I fredags när vi kom tog vi det bara lite lugnt oså på kvällen, satt och pratade och allt sånt där.
I lördags blev det till att stiga upp ganska tidigt då vi skulle ner till deras häst och rida osv, åh vad jag vill ha en häst alltså. Har haft planer på att skaffa det innan och eftersom jag bor på ett väldigt lämpligt ställe för att ha häst är det bara irriterande att jag faktiskt inte hinner med det..
Jaja, efter vi hade varit i stallet så stack vi till stan och gick och kikade lite. Var gaanska så irriterad hela shoppingrundan eftersom jag inte kunde spendera några pengar (måste spara till Greklandsresan) men efter jag gått runt i flera timmar och surat så köpte mamma en tröja till mig, haha.
På kvällen grillade vi oså och det blev inte så sent där heller. Idag har vi inte hunnit med så mycket, packade ihop alla grejer sen satte vi oss på tåget hem vid 11 tiden. Kom hem runt 3 och nu har jag precis packat upp och ligger och väntar på maten.
/frida

Kommentarer
Postat av: Emilia

Man har inte tid Frida, de har ingen haha, man TAR sig tid ;) köp!!

2012-05-06 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0