livet är på topp

¤¤ älskar verkligen vädret, känner att sommaren är på väg!! Bara några få veckor kvar tills det är sommarlov, förstår ni?? Både glada o ledsna tankar, glad att få vara med mina vänner ute på kvällarna strunta i allt, umgås alldeles för mkt med min pojkvän som jag vill mest av allt. Men sen kommer det igen, ny skola, yngst,ensam, inte känna ngn, shit ÅNGEST!!!!

¤¤ min pojkvän, att veta att man alltid har någon. Han finns alltid där, han älskar mig, även om man tvekar på det ibland känns det extra skönt att höra " jag älskar dig ". Han är den bästa som finns, han är inte bara min pojkvän han är oxå min vän en jävligt rolig vän man kan skratta med.

¤¤ mina vänner, man kanske inte alltid har tid eller ork att träffas även ifall man vädigt gärna vill. Allt tar tid, alla har olika mycket att göra. Men man vet nog egentligen att det alltid finns där, även ifall det inte alltid känns så även i vänskap. Men jag har de bästa vännerna iaf.

/ tilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0