söndag

fredag,
tog bussen till orrefors efter jag hade städat och fixat mig lite. Sov även där, vi gick upp ganska tidigt på lördagen sen för att vi skulle hem för att sen åka på och fira min mormor. Vi visste inte vart vi skulle åka så vi samlade släkten på pukevallen och väntade på att få sms från mormor o morfar. Tillslut så fick vi fram att vi skulle till agebo, så där var vi hela dagen. Var faktiskt ganska trevlig, med god mat och mysiga djur och även samarbetsövningar. Vi kom hem runt sex sju någon gång. Och då gick jag o adam till willys för att köpa godis, och satt och tittade på film och tog det lugnt. Gick och la oss ganska tidigt oxå, för vi var så jäkla trötta eller jag iaf.

Idag ringde klockan vid halv tio, ville bara ligga kvar o gosa med adam men inte det. Dags för match som gick åt skogen, inget att prata om....
ja, det var min helg det.
/ tilda


efter att tillbringat helgen med min pojkvän, sakanr jag honom något sjukt mkt nu..
Han har precis åkt, och min längtan efter honom är redan stor. Jag älskar honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0