söndagskväll.

hejsan.

Gårdagen vaknade jag bredvid älskling och sen hade jag match på öland direkt, vi vann!! Äntligen lixom, tackar gud för det!! Blev tillslut 5-2, åkte hem sen och åt o lite sen åkte vi hem till adam. Vi var ensamma hemma så vi lagade mat eller ja, han lagade mat. Sen kollade vi  på fotboll och film oså. Jag somnade ju tyvärr då men han tittade nog klart. Vaknade runt tio tiden, men låg kvar i sängen till typ halv tolv sen satte vi igång att städa. Adam ode hade ju lanat där så det var ju lite stökigt oså, och det fick jag ta rätt på.. näe, men han hjälpte till lite iaf. Sen har ju vädret varit underbart så vi har solat och varit ute nästan hela dagen och åkt inlanes har vi oxå gjort.
Kom hem runt halv åtta och hoppade in i duschen direkt och åt sen efter det. Har nu skrivit lite på min uppsats, det känns bra och komma igång. Denna gången har vi även valt ämnet själv då blir det extra kul och skriva om det. Vet ni?? Sista hela veckan innan sommarlovet!! Sen slutar jag nian, hur gutt?!?!
puss / t



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0