Kalmar

Tisdag idag och som vanligt har den gått fruktansvärt sakta! Mormor kom och hämtade mig vid kvart över fyra i skolan och pluggade där hemma hela eftermiddagen. Sen kom mamma och hämtade mig och mormor, för att åka på föreläsning. Det var om den där Arboga mamman som blev av med sina barn på grund av en hemsk människa som mördade de. Säket någon som hört om det, jag har även läst hennes bok " varför gråter inte Emma ". Riktigt bra är den, så den rekommenderar jag att läsa om ni inte får chansen att lyssna på henne! Så otrolig stark människa, en riktig bra förebild. Är nu på väg hem och imorgon börjar jag inte förens kvart över tolv, så skönt!! / tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0