torsdag

När jag klev ut i bussen idag så bara svartnade det för mina ögon. Men det släppte och när jag började gå igen så såg jag stjärnor i ögonen såg suddigt hela tiden och det kändes som något satt och tryckte in i huvudet på mig. När jag kom till skolan så satt jag på en bänk och nästan sov sen när vi började så kunde jag se normalt igen men huvudet värkte fortfarande. Som tur väl var släppte det efter lunchen, men gud vad obehagligt! När jag kom hem så var ju adam här och han sover hos mig inatt fast just när är han och tränar eller han kommer nog när som. Har hunnit jobba,plugga & lagat lasagne till familjen, snäll jag är! Imorgon sluta vi vid elva, så himla skönt!
/ tilda

vi hade det rätt bra då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0