i know i'm good for something, i just haven't found it yet.

Vad gjorde du kl 08 i morse?
sov

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Övningskörde


Det sista du sa högt? 
Vi ses imorgon, hejdå! Till pappsen


Vad har du druckit idag?
Äpplejuice & kaffe 


Tycker du om kaffe?
yes!

 

Vad var det senaste du åt?
En korv


Vad var det senaste du köpte?
Coca cola 

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Den ena är svart och den andra är vit


Vad är det för väder hos dig nu?
Regnigt, kallt och blåsigt. Höst alltså 


Godaste glassmaken?
Ben & Jerry's Half Baked


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
oja!


Sover du tungt?
ja jo oftast


Hur lång är du? 
1.64 .. 


Vad gör dig glad just nu?
Att jag har inga prov eller något ansträngande denna veckan! 

Drömmer du mardrömmar?
Väldigt sällan


Favoritklädsel?
Helt klart Victors mjukisbyxor och någon av hans tjocktröja. 


Favoritlåt just nu?
Kör fortfarande på min lilla Baby Hurricane - Vincent 


Vad ser du om du tittar till höger? 
En tvbänk och lite saker där på 


Höger eller vänsterhänt?
Höger

 

Vad ska du göra härnäst?
Kolla oth sen läsa 

Humör just nu?
Lycklig 


Favoritgodis? 
Vet inte namnet, men dom är gulbruna hehe


Kläder just nu?
Tights, tröja och kofta


Hur många kuddar sover du med?
Hos mamma 5st, hos pappa 3st. 


Tycker du om att mysa? 
Är nog bland det bästa som finns 


Spelar du något instrument?
äger en gitarr men spela det kan jag då inte.. 


Vad är viktigast för dig?
familj, släkt, vänner & pojkvän 

Morgon eller nattmänniska?
inget av de, är trött jämt .. 


Är du kittlig?
ja..


Snarkar du? 
när jag är förkyld händer det ibland ;) 

 

Känner du någon med samma födelsedag som din?
japppp


Stjärntecken?
Vattuman


Äckligaste insekten?
spindlar


Stökigt eller välstädat?
vill helst ha det välstädat men ibland blir det ju inte så.. 

Vad längtar du mest efter just nu?

tills jag får mitt körkort 


Tycker du om kinamat? 
ingen favorit men det går ner! 


Vad dricker du till frukost? 
juice eller kaffe beror på 


Sover du på någon särskild sida? 
Nä, olika. 


Är du en beroendemänniska?
ja jag är väl det 


Välj ett ärr på din kropp?
Knät, fick en tandställning där. haha 

/fridaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0