söndag.

Hej! 
Filmen igår var super bra, hade höga förväntningar då Taken enligt mig är bland dom bästa filmerna som har gjorts, helt klart. Men tvåan gjorde mig inte besviken alls, grymt bra var den! 
När vi kom hem körde Victor och jag hem till mig, här hemma hoppade vi i bubbelbadet och tog oss ett nattbad innan vi gick och la oss. Båda var helt slut så vi somnade nästan direkt, idag skulle han iväg till crossbanan så han åkte vid tio tiden men då gick jag ock la mig igen då jag fortfarande var helt slut. Vaknade upp runt kvart i 12 och nu sitter jag här och slappar med lite mango och kaffe. 
Ska börja packa alla saker som ska med till pappa lite senare. Mina planer är också att ta mig till gymmet, läsa och ut på en lång körrunda!
Vi hörs senare! 
bild på finaste killen. 
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0