tisdag

Min blogglust är upp & ner hela tiden som kanske märks.. Men idag iaf så vaknade jag och min älskling upp hos mig, jag hade ställt klockan på halv tio. Vid halv elva fick jag skjuts in till Kalmar där jag tog bussen till Jämjö till en kompis, för att jag glömde min plånbok i bussen i fredags och som tur väl var så såg hon den och tog med sig den. Så jag var tvungen att åka dit och hämta den idag och sen åka tillbaka till Kalmar igen och var där vid halv fyra tiden igen. Tog då tåget hem. Direkt efter jag kom hem stack jag till friskis för att gymma, gick bra. Och nu sitter jag och pluggar lite, behöver egentligen inte det än men lika bra att plugga. Vi hörs imon // tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0