where have you been?

okej, har nu haft en period när jag bara hatat livet. ni vet? Inget duger, mitt humör går bara neråt, jag blir bara arg/ ledsen på allt. Men nu är det slut på det, jag ska börja se allt positivt och iaf försöka utan att bryta ihop. Jag börjar nu.

Min helg har varit riktigt bra, i fredagskväll kom fina tjejer hit och vi lagade mat och myste. Pratade mest bara skit, allt mellan himmel och jord. Sen så sov även annie & anna här sen, vi vaknade och gjorde en god frukost och pratade ännu mer. När de åkte hem hoppade jag in i duschen och sen tog jag bussen till orrefors, där min älskade pojkvän väntade på mig. Vi gjorde inte så mkt, tog det lugnt var ute och gick i höstvädret. Vi gick och la oss vid tolv typ, idag på morgonen kom lukas och hämtade mig för adam skulle spela match. När jag kom hem så pluggade jag lite, och har nu precis städat mitt rum & bäddat rent i sängen, så inatt sover jag gott. Idag ska även frida hjälpa mig med matten som är ett helvete, eller nej förresten det går mindre bra med det.
Imorgon ska jag även börja " ett nytt liv ", alltså träna & börja äta nyttigare! Undrar hur många gånger man sagt så.. Nu jävlar får ni läsa, om ni nu gör det.. haha, ha det bra.
/ tilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0