lördag!

Tjabbbaa!
Victor hämtade mig inatt på stan sen åkte vi hem till honom, när vi kom dit gick vi och la oss nästan direkt då båda var ganska trötta. Idag har vi inte gjort speciellt mycket, efter frukosten började vi med att tvätta hans cross var ju faktiskt ganska kul. Dock blev jag helt blöt och fick olja på mina jeans.. Aja, sen bakade vi sockerkaka tills ikväll då vi skulle grilla med hans farmor och farfar. 
Men just nu sitter jag hemma och gör inte speciellt mycket, sitter och slöar framför datorn. Ska nog sätta på en film eller något och bara ta det lite lugnt, ska köra till Victor lite senare igen. 
gammal bild då jag inte orkar lägga in dom från mobilen. 
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0