tisdag!

Hej! 
Hade fullt upp igår så hade ingen tid att sitta här. Började med skolan, städning, träning och matte plugg. Sen somnade jag gott ska ni veta. Idag på morgonen tog det emot rejält att gå upp, det var sådär underbart varmt i min säng och lite extra mörkt i rummet och sen inte nog med det så regnade det.. 
Det stod i alla fall orientering på schemat som gick bra, dock var jag dyngsur och trodde jag skulle frysa ihjäl när jag kom hem. Gjorde sen mitt sämsta matteprov någonsin följt av en kemilektion. Sitter nu hemma och väntar på maten, vid 5 är det teorikurs och sen beger jag mig hem till Victor! 
Så underbart skönt att vara ledig resten utav veckan nu. 
idag är en sån där dag då jag vill tillbaka till Grekland och värmen! 
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0