onsdag!

Hej!
Sov hos Victor inatt, men sov inte speciellt mycket då jag hade migrän och ville bara dö. Fy, var lite bättre när jag vaknade på morgonen men fortfarande inte helt borta.. 
Victor skjutsade i alla fall hem mig runt halv 12 och då hämtade jag upp Tilda för en tripp till Kalmar. 
När vi kommit hem där ifrån åkte jag & Victor hem till mormor för att lämna lite saker och kom hem där ifrån runt 5 tiden. Har precis varit ute med vovvarna och gått en runda. Kvällen kommer att spenderas hemma, ska göra klart en fysikrapport som jag inte orkat göra innan sen ska jag sova tidigt då jag ska upp till tandläkaren imorgon..............
/Frida 
lille Dixie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0