fredag - 1 vecka kvar till 18!!!!

Hej!
Äntligen fredag

Var en kort skoldag idag då matten var inställd så slutade redan vid 11.30 ungefär. Men stannade kvar och gjorde ca 200st balinbjudningar med elevrådet, kom hem runt halv 4 tiden. Har nu tagit det lite lugnt framför oth med lite mat och nu håller jag på att packa väskan för träning och övernattning hos pappa. 
Lovade att sova där inatt och ta hand om hundarna, så efter träningen kommer amanda förbi en sväng! 
Ska se om jag hinner med att plugga något på idrottsprovet eller om jag får vänta med det tills imorgon innan Tilda och jag åker till Kalmar. Vi hörs antingen ikväll eller imorgon! 
Hejs
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0