måndag igen..

Hej!
Åkte till Victor igår efter simningen och spenderade natten där, mysigt. 
Åkte till skolan idag men det slutade med att vi bara hade en lektion, var i alla fall kvar en stund och pluggade med Matilda och sen stannade jag kvar lite till med Victor och Gustav och pratade lite innan jag gick ner till körskolan för plugg och körlektion. 
Var klar där runt 16 och då gick jag hem. Bytte kläder och tog cykeln ner till stan för att hitta en alla hjärtans dag present till min finis. Har sen dess ätit lite och nu ska jag snart gå ner och lägga mig i bubbelbadet med körkortsboken. Sen tänker jag sova! Vi hörs
fina blommor från min födelsedag. 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0