my birthday

Hej!
Vaknade upp idag bredvid min älskling, av sång och frukost på sängen. Ärligt talat så har det inte känts så annorlunda att fylla 18, det blir väl mer senare när man hittar på massa saker, de jag tänker är att jag faktiskt får beställa hem kläder osv själv, haha.. Och körkortet då förstås, men de är ju inte här riktigt än. 
Skolan var som vanligt, slutade vid ett tiden och då cyklade jag förbi stan för att korta av min super duper mega fina klocka som jag fick av Victor idag då den var lite förstor. Sen cyklade jag vidare mot gymmet för ett armpass med Maja! 
Cyklade förbi stan igen sen och köpte mig ett nytt stativ till min kamera då jag hittade ett igår men var tvungen att tänka lite .. Slog i alla fall till och är än så länge nöjd. 
Senare kom Amanda förbi och överraskade mig med tårta och grejer, och lite senare kom även Maja, Emilia, Albin och Karle med present. Har alltså haft en bra dag och kväll med många paket och bra vänner så jag är helnöjd! 
Nu är jag hur trött som helst, så ska kolla på ett avsnitt oth sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon väntas det kalas för släkten, så vi hörs imorgon! 
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0