torsdag & alla hjärtans dag

Hej!
Nu har det snart gått en hel vecka sen jag fyllde hela 18 år, har inte hänt så mycket dom senaste dagarna men i onsdags hände det något helt underbart. Jag gick nämligen och skaffade mig ett körkort, så jäkla nöjd och stolt över att klara det på första gången och allt!
Idag är det ju alla hjärtans dag som nog ingen kan ha missat, haha.. 
Victor följde med mig hem idag och sen hade vi det lite mysigt här hemma tills vi åkte hem till honom och åt. Fick ett super fint halsband av honom, ett silverhjärta som man kan öppna och där i står det "I love you". Sötis.
Körde hem från honom iaf så var hemma runt halv 7 tiden och nu har jag fixat och grejat inför att Tuva kommer sen! 
Hon ska stanna till söndag och imorgon börjar vi helgen med att åka in till Kalmar för lite mini shopping efter skolan. Vi får se vad som händer sen i helgen, vi hörs. Puss! 
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0