onsdag!

Hej! 
Har haft fullt upp dom senaste dagarna, så har helt enkelt inte hunnit sitta vid datorn alls. Provet som jag skulle haft imorgon blev flyttat tills nästa vecka så idag kan jag ta en dag utan att behöva sitta med skolböcker hela kvällen. Skönt! Fick också sluta tidigare idag, vi behövde inte komma på mattelektionen då nästa kurs inte börjar förrens nästa vecka, kemin är också slut och biologin fick vi jobba hemma på. Var hemma runt 13 och har nu ätit och tagit det lite lugnt. Tänkte sätta mig och fixa lite skolarbete nu, så jag är klar med det. Vid halv 5 ska jag va hos Emilia och sen ikväll ska jag bara slappa och plugga lite körkort kanske. Vi hörs! 
/frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0