torsdag!

Tjabba! Har inte haft tid att sitta här på ett tag, i tisdag åkte jag till körskolan direkt efter skolan sen vidare till simhallen där jag spenderade hela min kväll. Pluggade inför provet vi hade i onsdags när jag kom hem där ifrån. I går, gick jag i skolan till 15.50 sen åkte jag till körskolan direkt för en körlektion och sen lite plugg. Åkte sen hem till Victor och sov där inatt, idag har skolan varit som vanligt, slutade vid 15.50 och efter det skjutsade Victor mig till körskolan där jag har suttit och pluggat tills pappa kom och hämtade mig vid ca 18.00. Har kommit en bra bit med körkortet nu och det känns bra, satsar på att ha det så nära min födelsedag som möjligt. Imorgon är det ju bara 2 veckor kvar till jag är 18!!! helt sjukt. / Frida GÅR INTE ATT LÄGGA UPP BILDER..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0