torsdag

Hej! 
Victor kom hit igårkväll när jag hade jobbat klart och sen sov han här, hhe. Lång skoldag idag så är helt slut i huvudet, pappa hämtade mig i skolan i alla fall så jag slapp cykla! Ska nu äta lite om en stund sen tänkte jag åka ner till gymmet för att springa en runda på löpbandet! Lite senare ska jag sätta mig och plugga lite konstruktion och sen ska jag sova tidigt. Ser fram emot helg!! Imorgon blir det en hemma kväll med god mat och VÅFFLOR! Sen på lördag ska vi åka och hämta vår nya bil och söndag ska jag simma milen. Ska även hinna med att skriva lite på en fysikrapport och plugga till ett prov! Men de går nog bra, vi hörs imorgon eller senare! :)
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0