trött

Hej!
Är helt slut, men kom hem tidigare än beräknat igår kväll från Växjö så det var jag glad över! Victor kom lite senare på kvällen och sov här också, mysigt! Har idag haft en vanlig skoldag sen har jag gymmat med Stina, fick bli ett benpass då jag blev sparkad på handleden i helgen och har skit ont. Ser inte fram alls emot imorgon då jag ska behöva sitta och skriva ett matteprov med ont i handleden, inte alls faktiskt. Jaja, har pluggat matte då idag också som ni kanske förstår men nu har jag sån fruktansvärd huvudvärk så nu ska jag sova! 
 
Kan även tillägga att detta är sista hela veckan jag går i skolan på 3 veckor, känns riktigt härligt! Är så skoltrött så det är sjuk, ska bli skönt att få komma iväg och sen ha lov! 
 

orkar inte leta efter någon bild..
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0